سجاد کالا کنارک

رویه‌های بازگرداندن کالا

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با ما جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@sjkala.com ایمیل کنید.
- اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان سجاد‌کالا امکان تست آن را داشته باشند.

 در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز را نمی پذیرند، رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

در خصوص کالاها و لوازمی که می بایست توسط نصاب در محل مورد نظر شما نصب گردند (مانند: یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروویو و مانند آن)، لازم است هرگونه ثبت ایراد و درخواست مرجوعی با پیوست تائیدیه کتبی نصاب مجاز، ممهور به مهر خدمات پس از فروش شرکت پشتیبانی کننده، برای سجاد کالا کنارک ارسال گردد.
- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
 
استان سیستان و بلوچستان - شهر کنارک - صندوق پستی: 9981633139

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان سجاد ‌کالا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده سجاد‌کالا است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به آدرس Info@sjkala.com ارسال فرمایید.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان سجاد‌کالا کنارک،هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
-  وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، درخواست خود را ثبت کنید.